De matinada 1




Bosquejant




Tornant de Santa Eulàlia de Riuprimer




S'acaba el dia




Boira matutina

Boirina a la vall, pagès al treball!



A punt de ploure




Una passejada per Manlleu




Pirineus des de Vic 2




Camí

Fent camí per la vida 
em tocarà menjar la pols, 
ficar-me dins del fang 
com ho han fet molts,
compartir el poc aliment, 
que porto al meu sarró,
tant si m'omple de joia  
com si em buida la tristor.
Vindràn dies d'angoixa, 
vindran dies d'il×lusió, 
com la terra és incerta, 
així sóc jo, 
dubtaré del compromís 
i a voltes diré no, 
o em mancarà quan calgui, 
decisió.

Però lluny a l'horitzó amb la llum resplendent 
ja lliure d'engany la força del vent
m'empeny endavant 
veuré milers com jo són els homes 
que van vencent la por, que van vencent la por 


"Fent camí"  (Esquirols) 



Pirineus des de Vic




A punt de ploure




Blau




En fila índia




Ter i Guilleries al fons


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada