Una Queca molt simpàtica

Estimada Queca,


Sóc jo, lo puto Puyol! T’escric des de Sud-àfrica, aquí a l’hotel aquest de pacotilla. Que entre les averies i els robos, que ahir li van fotre els cuartos al Pedrito, portem una emprenyada a sobre... Per cert, me vas gravar el partit en vídeo? Quin golarro de cap, eh? Encara em fot mal el front, però ha valgut la pena, que estem a la puta final! Estàem tots molt contents, fent jarana al vestidor... i no saps el que em va passar, Queca. Q

Jo estava a la dutxa ensabonant-me el cul i sento que tots me criden: “Puyi! Sal! Mira quién ha venido. Tenemos compañía.” Jo em pensava que era la Carbonero, que el Casillas l’havia convençut d’una vegada per venir a les dutxes del vestidor, hehe. I és clar, em surt la Reina Sofia... La mare que em va matricular. Quina destrempada, tu. Ep, que és molt simpàtica, eh? Però collons, que era l’únic que anava en boles, i tots vestidets i guapets. Colla de malxinats.

Però mira, li vaig donar la mà (ben neta) i cap a caseta. Hòstia! Sin haberlo deseado, me ha salido un pareado. Escolta, t’he de deixar que em toca un entreno i encara no he esmorzat re, cagonlou. Cuida’t molt, preciosa!

Tot teu,
Lo puto Puyol!



El vol del colom

"Alça el vol el colom cap al cel
      i no res és un punt
              blanc i lluny que s’hi perd." 

"El vol" (Marc Granell)






Els ànecs del Freser

Un ànec i una oca
damunt d’una roca
embullen la troca
i toca a qui toca.

Ni l’ànec és soca
que sembli una lloca
ni l’oca és tan oca
que arribi a tanoca. 

"Un ànec i una oca" (Miquel Desclot)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada